لپ تاپ استوک فروش و قیمت نوت بوک hp

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی

لپ تاپ استوک فروش و قیمت نوت بوک hp

۱۴۲ بازديد
  • CalMANسیاه و سفید( کالیبراسیون شده)
  • HP 250 G6
  • پردازنده: AMD Ryzen 5 4600H
  • آیا قیمت لپ تاپ استوک در چابهار ارزانتر است؟
  • کارت گرافیک: AMD Radeon Pro 5300M - Radeon Pro 5500M
  • صفحه نمایش خیره کننده
  • اطلاعات شخصی من
  • سازنده پردازنده گرافیکی

تنها نکتهی منفی این لپ تاپ را میتوان نمایشگر آن دانست که میتوانست بسیار بهتر باشد اما در مجموع ، این محصول شما را راضی خواهد کرد. یکی از بهترین مواردی که در این رنج قیمتی میتوانید تهیه کنید.لپ تاپ استوک فروش در بسیاری از فروشگاهها ، این محصول زیر ۲۰۰ دلار قیمت گذاری شده که بسیار فوقالعاده است و نسبت به سخت افزاری که در آن تعبیه شده است ،رقم کمی به نظر میرسد. از ویژگیهای جذاب این لپ تاپ میتوان به وبکم با کیفیت ، درگاه microSD و دو درگاه USB C اشاره کرد. و در نهایت لپ تاپ ارزان قیمت شرکت ایسوس نیز میتواند گزینهای مناسب برای طرفداران این رنج قیمتی باشد. این لبتاپ ضد آب و ضد ضربه ساخته شده است که از ویژگیهای مثبت آن به شمار میرود. کیبورد این محصول حس رضایتبخشی را به کاربران میدهد و عمر باتری ۱۰ ساعته نیز جذاب به نظر میرسد. با این حال بسیاری از افراد ممکن است که طراحی این محصول را نپسندند.

لپ تاپ Lenovo مدل ThinkPad Yoga 260 یک دستگاه فوقالعاده قابل حمل در رده لپ تاپهای تجاری قوی با صفحهکلید درجه یک و یک نمایشگر لمسی است. ThinkPad Yoga 260 مانند بسیاری از لپتاپهای تجاری دیگر لنوو، زیباییشناسی آزمودهشدهای دارد. این لپ تاپ با ابعاد 30 در 22 در 1.8 سانتی متر به راحتی در کیفهای مختلف جا میشود. یک جفت لولای قدرتمند در این لپ تاپ به صفحه نمایش اجازه می دهد تا 360 درجه به عقب و جلو برگردد تا بتوانید از آن در حالت های نمایش (presentation)، چتری(tent) یا تبلت استفاده کنید. صفحه نمایش در حالتهای مختلف ثابت میماند. نمایشگر 12.5 اینچی ThinkPad Yoga 260 با وضوح 1920 در 1080 تصاویر واضح و زوایای دید قوی ارائه می دهد. صفحه نمایش Yoga 260 حدود 68.5 درصد از طیف رنگی sRGB را بازتولید می کند. میزان نور تولیدی صفحه نمایش 300 نیتس و از پنل IPS استفاده میکند.

این محصولات همچنین میتونن تبلت باارزشی باشن که میشه با اونها فیلم تماشا کرد و فعالیتهایی مثل طراحی و خطاطی رو تمرین کرد. در ادامه چند تا از بهترین لپ تاپ های 2 در 1 سال 2021 رو به شما معرفی میکنیم؛ با این توضیح که پیش از این بهترین تبلت های سال 2021 هم در مجله ی نت ران معرفی شدن. نمایشگر لپ تاپ دو در یک دل ، 13.4 اینچ وسعت داره و این گجت در نمونههای مجهز به پردازنده های Core i7و Core i3 اینتل به بازار عرضه شده. همکاری با اینتل تحت عنوان پلتفرم Evo توانایی عجیبی به لپ تاپ Spectre x360 14اچ پی داده و نگهداری باتری اون به مدت 14 ساعته! شاهکار HP ویژگی جالب دیگهای هم داره و اون نسبت تصویر 3:2 نمایشگرشه که اون رو به کاغذ A4 شبیه میکنه. نمایشگر 3:2 نسبت به مانیتورهای معمول که نسبت تصویرشون 16:9 هست، 20 درصد فضای عمودی بیشتری به کاربر میده و این یعنی اسکرول کمتر و استفادهی راحتتر در حالت تبلت.

از طرفی قدرت پردازش در سیستم های دسکتاپ حتی اگر به نظر هم اندازه باشند، بیشتر از لپ تاپ هاست. یک کامپیوتر با پردازنده core i5 از نظر کارکرد با یک لپ تاپ با همان پردازنده i5 قابل مقایسه نیست.قیمت نوت بوک hp علت آن هم بزرگ تر بودن قطعات کامپیوتر نسبت به لپ تاپ و برق مصرفی است. شما تا جایی که مادربرد سیستمتان پشتیبانی کند، آزاد هستید که رم، سی پی یو، گرافیک، هارد و … را در کامپیوتر های دسکتاپ ارتقا دهید؛ برای مثال اگر هم اکنون دارای ۴ گیگابایت حافظه رم هستید، به احتمال زیاد امکان ارتقای سیستم به ۸ گیگ را دارید. اما در لپ تاپ موضوع فرق میکند و این طور نیست. البته امکان ارتقا در لپ تاپ ها نیز وجود دارد ولی بسیار در این کار محدود تر هستید. امکان ارتقای گرافیک و CPU لپ تاپ وجود ندارد. در ارتقای RAM لپ تاپ دستتان کمی بازتر است اما آن هم تا حدی قابل انجام است.

  • دارای لپ تاپ های سبک
  • سایز مناسب لپ تاپ
  • تنوع محصولات
  • مقدار رم: ۴ گیگابایت

در سمت چپ نیز دو پورت USB3.0 ، یک پورت HDMI ، ورودی 3.5mm صدا، و پورت LAN قرار دارد. صفحه نمایش 15.6” دستگاه از نوع HD TFT با روکش براق و رزولوشن 1366×768 می باشد و با نرخ تصویر 60Hz تصویر تقریبا واضحی را به کاربر ارائه می دهد. زاویه دید صفحه نمایش با توجه به TFT بودن آن کم است و با زاویه گرفتن نسبت به دستگاه تصویر سیاه می شود و این نیز یکی دیگر از نقاط ضعف این دستگاه می باشد. دقت رنگ ها نیز چندان بالا نیست و از این نظر برای کارهای گرافیکی و طراحی مناسب به نظر نمی رسد. نکته مثبت در مورد این صفحه نمایش مات بودن آن است که در محیط های باز و پرنور در مشاهده صفحه دچار مشکل نخواهید شد، میزان نور صفحه نمایش نیز چندان بالا نیست و تصویر کمی کدر به نظر میرسد. صفحه نمایش این محصول با استفاده از یک لولای سراسری به بدنه متصل شده است. در بخش فنی لپ تاپ HP 250-G7 با بهره گیری از یک پردازنده کم مصرف و میان رده، حافظه رم 8GB و با گرافیک Onboard انتخاب مناسبی برای کاربران عمومی، خانگی و اداری میباشد. بنچمارک این پردازنده در حالت کلی عدد فوق العاده 7971 می باشد. لپ تاپ HP 250 G7 دارای حافظه 1TB از نوع HDD می باشد. همچنین مادربرد این لپ تاپ دارای یک پورت M.2 برای قرار دادن حافظه SSD می باشد.

خرید لپ تاپ ام اس آی PS42 8RB دارای چند ویژگی منحصر به فرد است که در اکثر اولترابوک های دیگر یافت نمی شود. این ویژگی ها برای کاربرانی که به توان بیشتری نسبت به آنچه گرافیک های یکپارچه Intel UHD یا Iris می توانند ارائه دهند ، به لپ تاپ PS42 قدرت عملکرد گرافیکی را می دهند. آخرین نوت بوک 14 اینچی MSI GS43 Shadow بود که سالها پیش منتشر شد ، اما به نظر می رسد PS42 رویکردی کاملا متفاوت است. لپ تاپ MSI PS42 با بهره گیری از نسل هشتم پردازنده های اینتل و پشتیبانی از رم های با سرعت پردازشی 2666Mhz جزو دستگاه های به روز بازار می باشند. کیبورد SteelSeries دستگاه دارای نور پس زمینه سفید و اسپیکرهای DYNAUDIO صدای بلند به همراه وضوح عالی را در اختیار شما قرار میدهد. برای بررسی و خرید لپتاپ دیگر برندها و مشاهده و بررسی تمامی لپتاپهای استوک با کارشناسان ما در بانک نرم افزار مرکزی در ارتباط باشید.

این هارد که دارای سرعت چرخش ۷۲۰۰ دور در دقیقه است، از طریق SATA II متصل می شود و توسط شرکت هیتاچی ساخته شده است. در بنچمارک CrystalDiskMark این هارد توانست سرعت خواندن ۹۲٫۳۹ مگابایت در ثانیه را تایید کند. بسته به مدل پرو بوک شما می توانید به ظرفیت بیشتر یا کمتر دست پیدا کنید و همچنین هارددیسک های کندتر هم در دسترس هستند. هاردهای هیبریدی مدرن یا هاردهای اس اس دی توسط خود HP ارائه نشده است. لپ تاپ اچ پی مدل HP ProBook 4530s شاید دستگاه بدون سر و صدایی نباشد اما در تست های انجام شده در حالت بیکاری کاملا خنک می ماند. این دستگاه در قسمت پایین خود از حرارت حداکثر ۲۹٫۳ درجه سانتیگراد استفاده می کند و دما در محدوده خوبی باقی می ماند. زمانی که لپ تاپ تحت فشار قرار می گیرد دما به ۳۷٫۸ درجه سانتیگراد ارتقاء پیدا می کند که لزوما آزار دهنده نیست.

  1. رم کافی
  2. هارد: 1 ترا بایت اس اس دی
  3. پردازنده INTEL CORE I7
  4. ظرفیت حافظه: 16گیابایت
  5. صحفه نمایش دستگاه
  6. نیاز همیشگی به اتصال به برق

با لپ تاپ گیمینگ لنوو LENOVO Ideapad 5 PRO Gaming بیشتر آشنا شوید.فروش لپ تاپ ایسوس تجربه بصری فوق العادهای را با نمایشگر WQXGA، IPS برای استریم کردن و سرگرمیهای دیگر داشته باشید. معجزه پردازنده قوی شرکت Ryzen در کنار صدای تاثیرگذار 3 بعدی Dolby Atmos فضای بازی را برای شما دلپذیر میکند. نورپردازی انتخابی کیبورد این لپ تاپ از ویژگیهای جذاب این لپ تاپ گیمینگ میان رده میباشد. همه این ویژگیها با قیمت IdeaPad 5 Pro که نسبتا مناسب است این لپ تاپ سبک و قوی را به یک لپ تاپ میان رده از لحاظ قیمتی تبدیل میکند و سبب میشود طرفداران زیادی داشته باشد. روشنایی 350 نیت این لپ تاپ، رزولوشن 2.5 K در نمایشگر WQXGA و فضای رنگی Srgb 100 % سبب شده است این نمایشگر بسیار روشن و واضح باشد. باریک شدن حاشیههای دور صفحه تا 90 درصد، نرخ تمرکز روی صفحه نمایش را افزایش میدهد. اگر لپ تاپ گیمینگ لنوو LENOVO Ideapad 5 PRO Gaming را تهیه کنید لازم نیست برای انتخاب نمایشگر نگران باشید.

  • تمیزی و براقی
  • پردازنده مرکزی نه چندان قدرتمند
  • صفحه نمایش: 13.3” (2,560 x 1,600) Retina display
  • وزن: 1.45 کیلوگرم
  • حافظه ذخیره سازی پر سرعت SSD

سرعت انتقال نظری ۸۶۷ مگابیت در ثانیه است و ما می توانیم بسیار خوب ۸۳-۸۵ MB / s را در شرایط عالی (۱ متری روتر ASUS RT-AC56U) اندازه گیری کنیم. ما هیچ مشکلی با کیفیت سیگنال در طول بررسی ندیدیم. نوت بوک آماده WWAN است. Intel) وجود دارد و آنتن های لازم هم اکنون یکپارچه شده اند. شکاف SIM بر اساس زیر باتری است و بنابراین دسترسی به آن بسیار دشوار است. وب کم HD و دو میکروفون در بالای صفحه نمایش قرار دارند. سنسور با رزولوشن ۱۲۸۰x720 پیکسل کار خود را انجام می دهد. ویژگی های امنیتی لپ تاپ اچ پی مدل ZBook 17 G3 Mobile Workstation - F بسیار جامع هستند و هیچ چیزی را مورد نظر خود قرار نمی دهند. دسترسی به نوت بوک می تواند از طریق SmartCard یا اسکنر اثر انگشت باشد.قیمت نوت بوک ایسر که در آن شما باید انگشت خود را در سراسر سنسور ضربه بزنید، محافظت می شود.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.